Rozhovor s tvůrci Metal Gear: Outer Heaven fun filmu - ostatní
Již nějakou dobu existuje fun film podle dokonalé stealth akce. My vám přinášíme rozhovor s člověkem, který stojí za chystaným filmem Metal Gear: Outer Heaven.
Přinášíme vám rozhovor s člověkem, který stojí za připravovaným Fan filmem s názvem Metal Gear: Outer Heaven. Rozhovor je poněkdu starší, nicméně až nyní máme možnost ho uveřejnit (oficiální stránka filmu: LINK(http://oh.metalgearsolid.cz/;Zde) ).
[b]Gamesport:[/b] Zdravím, představíš se nám?
[b]Ghoststalker:[/b] Zdarec. Takže je mi 17 let (v prosinci 18), momentálně studuji sedmý ročník soukromého osmiletého gymnázia "Pod Vyšehradem s.r.o.". Mezi moje záliby patří například tenis, počítače a technika vůbec, grafika a v neposlední řadě samozřejmě Metal Gear. Sakra to je jak nějaký záznam do seznamky :-).
[b]Gamesport:[/b] Co tě vedlo k natáčení amatérského filmu MG:OH?
[b]Ghoststalker:[/b] Především to, že podle žádné hry z Metal Gear série doposud nebyl natočen žádny vážný (ať už profesionální nebo amatérský) film. To mne samozřejmě jako velkého fanouška této ságy mrzelo, a tak jsem se rozhodl s tím něco dělat.
[b]Gamesport:[/b] Kdy a s kým ses domluvil na natáčení?
[b]Ghoststalker:[/b] První přípravy začaly zhruba před rokem a půl. Štáb jsem sehnal z týmu zabývajícího se natáčením amatérských filmů EasyFun Film, jehož jsem shodou okolností spoluzakladatelem. Takže s lidmi a potažmo ani s technikou nebyly potiže (alespoň zpočátku).
[b]Gamesport:[/b] Kolik je členů v týmu?
[b]Ghoststalker:[/b] Jádro týmu tvořím já a Petr Kubik. Staráme se v rámci produkční "společnosti" PG Production v první řadě právě o produkci filmu (ale děláme toho více, já napřiklad jen tak mimochodem režíruji a Petr se stará o postprodukci, shánění herců, prostředků apod. Prostě aby vše šlapalo, tak jak má. Dále tu máme kameramana iFcU a samozřejmě spoustu herců. Napřiklad Radek Tuma, Jan Panaček nebo Lucka Svobodová, která se mimo jiné stará také o masky (ličení herců apod.). Ostatním, které jsem nezmínil, se omlouvám. Pokud bych měl napsat číslo, tak dlouhodobě spolupracujeme asi s 10 lidmi a samozřejmě s mnohem větším množstvim krátkodobě (např.: Airsoft team Homevles).
[b]Gamesport:[/b] Kde jste sháněli herce do vašeho týmu?
[b]Ghoststalker:[/b] Předevšim právě z dříve zmiňovaného týmu EasyFun Film. Natáčení filmu se věnujeme již několik let, takže s tímhle nebyl velký problém. Kromě znamých z EFF jsme ještě využili inzerátu na internetu a známostí ze života .
[b]Gamesport:[/b] Bylo těžké sepsat scénář podle tak staré a jednoduché hry jako Metal Gear?
[b]Ghoststalker:[/b] Tohle je otázka, která by měla směřovat spíše k Ricku Deckardovi. Byl to právě on, který vymyslel základní dějovou kostru s přiběhem. Já jsem potom jen sednul k PC a námět přepsal do "scénářového formátu". Ale z mé strany to nic snadného určitě není. Hlavním problémem je, že hru hrajete několik hodin a podle toho se také odvíji její příběh (a Metal Gear nemá zrovna kratký a jednoduchý příběh). Pokud máte podle takové hry natočit film o stopáži cca 90 minut, nevyhnete se vystříhání několika pasáží a předevšim úpravám příběhu. Kdybychom měli jen vzít scénář ke hře a podle ní natočit film, tak by to nefungovalo. A u dialogů platí to samé. Pokud Solid Snake ve hře řekne nějakou "fakt cool hlášku", neznamena to, že tak "cool" bude i na stříbrném plátně. S dialogy jsme měli asi největší potíže.
[b]Gamesport:[/b] Kolik procent filmu už je hotovo?
[b]Ghoststalker:[/b] Těžko říct. Tipuji tak něco kolem 50 procent. Letos jsme zatím natáčeli pouze exteriéry, které zabírají asi 60 procent filmu. Chybí nám ještě několik záběrů, které bychom chtěli dotočit do konce prázdnin. Interiéry se pak budou natáčet pravděpodobně na podzim.
[b]Gamesport:[/b] Kdy asi bude film hotov?
[b]Ghoststalker:[/b] Budeme se snažit vydat ho v prvním, spíše ale ve druhém čtvrtletí příštího roku. Nechci se ale k ničemu zavazovat, neboť několik členů štábu (a právě střihač, na kterém to hodně záleží) bude skládat maturitu, a ta je pro něj přece jen asi důležitější).
[b]Gamesport:[/b] Jak je to s hudbou? Vytváříte si vlastní hudbu nebo používáte hudbu z MGS série?
[b]Ghoststalker:[/b] Hudba, to je ožehavé téma... Chtěli jsme oslovit několik znamých, co se v hudebním průmyslu pohybují. Nakonec jsme si ale řekli, že nikdo nedokáže vytvořit takovou hudbu (navíc bez znalosti hry a H.G. Williamse) a s takovou atmosférou, aby mohla nahradit soundtrack MGS. Navic, pokud bychom se měli bavit o autorském právu, tak hudba by byla naším nejmenším problémem . Vzhledem k tomu, že s filmem neplánujeme jít do kin a do "profesionalní" distribuce, nemyslim si, že je to tak velký problém. Je to přeci "jen" fan film. A například ve Star Wars fan filmech se hojně vyskytuje hudba Johna Williamse a prakticky nikomu to nevadí (pozn. redakce: Zde je změna, hudbu vytváří sami kluci, přesněji jejich dvorní skladatel Tripper).
[b]Gamesport:[/b] Kde probíhá natačení? Najít vhodné prostředí podobné džungli jistě není jednoduché.
[b]Ghoststalker:[/b] Natáčení exteriérů probíhá kousek od Staré Boleslavi. Sice to není džungle, ale je to to nejlepší, co se nám vzhledem k rozpočtu podařilo sehnat. Některé lokace navíc vypadaji jako pravý prales a splňují tak svůj účel. Musíme si ale dávat pozor, aby se nám do záběru náhodou nevloudil nějaký dům, chata nebo jiný náznak civilizace. Interiéry budeme natáčet hlavně v Praze, s tím žádný velký problém není.
[b]Gamesport:[/b] Natáčení musí být jistě drahé? Sponzorujete se sami nebo jste našli sponzora?
[b]Ghoststalker:[/b] Většinu financujeme sami jako PG Production. Podporu od ostatních máme, ale například v zapůjčení techniky, odvozu herců apod.
[b]Gamesport:[/b] Jak je to se specialnimi efekty?? Například Metal Gear, jak je vytvořen?
Zde bych nechtěl mnoho prozrazovat. Snad jen, že ač jsem si nemyslel, že to zvládneme, teď si myslím opak. A těch efektů ve filmu nebude málo. A Metal Gear? Je vytvořen, to vám musí stačit, počkejte si na trailer
[b]Gamesport:[/b] Setkali jste se již s kladnými či zápornými ohlasy? Podporují vás lidi?
[b]Ghoststalker:[/b] Převážně s kladnými ohlasy a ohromnou a nečekanou podporou. Snad každý z fanoušků hry by nám chtěl nějak pomoci. Pak je tu tedy ještě druhá skupina lidi. Ne, že by nám nevěřili, ale jsou prostě skeptičtí. A já svým způsobem také. Přeci jen, Metal Gear neni zrovna to nejlehčí sousto.
[b]Gamesport:[/b] Můžete nám prozradit nějakou zajímavost?? Něco co by nadchlo čtenáře??
[b]Ghoststalker:[/b] Hm, teď mě nic nenapadá, co by čtenáře nadchlo. Snad jen, že se můžou těšit na Johnnyho:-)
[b]Gamesport:[/b] Kdy a kde jsi se setkal s hrami MG a MGS?
[b]Ghoststalker:[/b] Poprvé jsem se setkal s MG sérií, když jsem v jednom herním magazínu viděl trailer na Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Dodnes si pamatuji ten exkluzivní trailer, jak v něm Solidus Snake točí svou P90. Mrzelo mě, že je to na PS2, kterou nemám. Tak jsem pátral na fórech, v článcích apod. Všude na internetu, a nějak jsem se dostal k Metal Gear Solid: Integral, první MG hrou, kterou jsem hrál a která mě naprosto pohltila. Pak následoval MGS2: Substance a na emulátorech Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake. MGS3: Snake Eater jsem si zahrál na PS2 mého bratrance (Petr Kubik, také se shodou okolností podílí na filmu). Nyni zvažuji koupi Sony PSP kvůli mnoha MG titulům, které na tuto platformu jsou.
[b]Gamesport:[/b] Těšíš se na MGS 4? Co od něj očekáváš?
[b]Ghoststalker:[/b] Určitě těším. A očekavám více, než jen skvělou grafiku konzole PS3. Očekávám uzavření příběhu a zodpovězení otázek, které nastolil druhý díl. A také tak nějak očekávam smrt Solid Snakea a možná se na ni i těším, protože vím, že to bude něco velkého. Konec legendy. Akorát se trochu bojím prostředí, ve kterém se bude hra odehrávat. Ale věřím Hideo Kojimovi, že to zvládne.
[b]Gamesport:[/b] Myslíš si, že Kojima je génius, že stvořil MGS sérii?
[b]Ghoststalker:[/b] Jo . Všechny díly jsou nádherně propletené a hraní MG her je mnohem lepší, než nějaký americky velkofilm. Nejen kvůli atmosféře, ale především proto, že jste hlavním hrdinou Vy.
[b]Gamesport:[/b] Hraješ i jiné hry? Jaký žánr máš nejraději?
[b]Ghoststalker:[/b] Hraji především RPG a akční hry. V rychlosti: Diablo, Half-Life, Might and Magic, Heroes of Might and Magic, EverQuest etc.
[b]Gamesport:[/b] Věnuješ se i filmům pasivně? Mám na mysli, který je tvůj nej film?
[b]Ghoststalker:[/b] Těch je. Prakticky cokoliv, na čem dělal Jerry Bruckhemier - The Rock, Con Air, Pirates of the Carribean Sea a další. Mimo Bruckhemiera například Lord of the Rings, Beautiful Mind, Forest Gump.
[b]Gamesport:[/b] Díky moc za rozhovor a hodně štěstí.
Na závěr bych chtěl poděkovat SnakeEaterovi z Fan stránky www.metalgearsolid.cz, bez kterého by tento rozhovor nevznikl.
Detaily
Platforma: PC
Mohlo by vás zajímat - podobné hry a recenze
Rock podvraťáků - Rozhovor »Interview - Soptík »
Pokec s Faridem »
Vítěz MČR v LOTR: BFME 2 »
Rozhovor se SkyR) Foxem »
Rozhovor s Václavem Novotným »
Pavel Dobrovský »
Rozhovor s NR.Representem CoD »
Chcete vidět další Ostatní platformy PC? Přejděte na stránku PC Ostatní.