Rozhovor s klanem =BiA= - ostatní

Autor: Michael Davidík | 30.04.2005
Žánr:  PC  | Ostatní  | Akční
Prináším vám rozhovor s leadrem uspěšného českého klanu Brothers in Arms. Máte možnost dozvědět se zajímavé věci o klanu jako takovém a o jejich dalších plánech..
Prináším vám rozhovor s leadrem uspěšného českého klanu Brothers in Arms. Máte možnost dozvědět se zajímavé věci o klanu jako takovém a o jejich dalších plánech do budoucna. [b]Gamespot: Čau, můžeš se nám blíže představit? Timer:[/b] Ahoj, jmenuju se Tomáš alias Timer a jsem leader klanu Brothers in Arms. Je mi 28 let, studuji a podnikám v oboru IT a co hlavně, snažím se vést partičku kluků a holek, co rádi a dobře hrajou. [b]GS: Kde se vůbec vzal tvůj nick? Timer:[/b] Ehhm, tak to ti už ani nevím, mám ho od svých teenagerských let, opravdu dlouho. [b]GS: Jak jsi se stal clan leaderem? Timer: [/b]Přirozeně! Asi na vině je, že jsem se po vstupu do BiA začal hodně angažovat a věnovat se JÍ. Postupem času jsem si získal autoritu, a to v nadcházejících volbách leadera mělo asi největší váhu. Volby jsem vyhrál a vystřídal stávajícího leadera Kurta. [b]GS: Popiš nám trošku váš klan, jak dlouho existuje? Kolik má vůbec v současnosti herních sekcí? Kolik členů? Timer:[/b] =BiA= existuje od roku 2002, multiclan prošel mnoha změnama i jedním rozpadem hned po půl rokce své existence. Původně byl založen jako clan VC, členové této sekce se účastnili Invexu a pak přibrali pár sekcí. Následně došlo ke krizi a po měsíci až dvou neaktivity se vše znovu vzchopilo díky obětavosti lidí z Tactical Ops sekce. Tato skupina dobrejch lidí to vše zvedla a vlastně se vše v BiA točí kolem nich. V dnešní době máme 9 oficiálních sekcí a pak několik vedlejších. Hrajeme Counter Strike 1.6, Unreal Tournament 2004, Tactical Ops, Vietcong, FIFA, Medal of Honor, Call of Duty, NfS Underground, Counter Strike Source. V současné době je přibližně 70 lidí našimi členy, ale jak to na herní scéně chodí, toto číslo se mění. Samozřejmě že usilujeme o kvalitní hráče při náboru do našich řad, ale podstatné pro nás je, aby byli především pohodoví. [b]GS: Jaké jsou vaše největší úspěchy? Timer:[/b] Asi největším úspěchem bylo 5. místo ve hře NEED FOR SPEED UNDERGROUND v soutěži WCG 2004 konající se v San Franciscu, zásluhou jednoho z našich skalních členů =BiA=Savage.bN. Samozřejmě že tato sekce si dojela i pro první místo na Mistrovství ČR v Ostravě. Další úspěchy sklízí naše UT sekce a Fifáci jsou také dobří. Nerad bych někoho vyzdvihoval na úkor ostatních, všichni BiA jsou pro mne dobří a jsem spokojen s každým pěkným umístěním té či oné sekce. Pokusím se zašátrat v paměti a něco tedy zmíním: *SF* Tactical Ops: MČR Ostrava - [b]4. místo[/b] *O1* *O2* Call of Duty: Účast na Invex cupu v Brně, kde se utkalo 8 nejlepších českých teamů, do kvalifikace jich šlo 73. FIFA: FIFA Football 2005 Kolín - [b]1. místo [/b] (online turnaj) FINET SUPERLIGA - [b]1. místo[/b] EA FIFA 2K5 CUP - [b]1. místo[/b] Warcraft 3: NTOP W3 TURNAJ OPAVA - [b]2. místo[/b] a [b]3. místo[/b] Unreal Tournament 2004: UT2004 PLAYZONE- [b]2.[/b] a [b]4. místo[/b] Counter Strike 1.6: [b]2. místo[/b] obsadila v soutěži 2VS2 PG CYBER CAFFE CUP [b]2. místo [/b]v soutěži 3DC LAN TOURNAMENT Medal of Honor: [b]5-8 místo[/b] MČR Ostrava [b]5-8 místo[/b] GZ Christmas turnaj dlouhodobě patří mezi top 8. Asi největší naší prezentací je pravidelně každoroční účast nejméně tří sekcí na Invexu. No bylo by toho asi hodně z menších či větších akcí, snad to stačí pro představu. [b]GS: Která sekce je podle tebe nejvice prespektivní? Timer:[/b] Nejdůležitější? No po stránce osobností je asi opravdu v multiklanu důležitá TacOps sekce, protože její členové jsou asi nejobětavější, co se týká organizačních věcí. Po stránce herní bych zase nerad na někoho uvrhl stín, ale velké ambice máme v UT a FIFA sekcích. Byl bych rád, kdyby CS 1.6 po krizi opět začala sklízet úspěchy a také s netrpělivostí čekáme na první výsledky nové a mlaďoučké CS:S sekce. Připravujeme naprosté zprofesionalizování našeho multiklanu, již jednou jsme se v minulosti o to pokusili, ale zkrachovalo to na maličkostech. Dnešní situace je mnohem nadějnější a opravdu počítáme se založením občanského sdružení, což přitáhne dobré a sehrané teamy do našich řad. [b]GS: Co si myslíš o sekcích týmu? Timer:[/b] Myslím si, že nejdůležitější je, aby lidi v teamu spolu vycházeli, přece jen spolu tráví dost času na kanále a ve hře. Jakékoli rozpory naprosto podkopávají pohodu a výkony v klanu. Prostě radost ze hry je pro nás podstatná. Snažíme se o to, aby dělení v sekcích nezpůsobovalo složitější vztahy vznikající příliš složitou hierarchii. Jednotlivé sekce jsou sehrané teamy a jen někde něco zaskřípne, pokouším se vše vyřešit dříve, něž je z toho velký problém. Ale 70-80 lidí je opravdu někdy nad mé síly a jsem rád, že mi s tím pomáhají moje pravé ruce: Luccas, 3Bit, Kurt, Dr.Mosque, Bobjar, Blink a mnoho dalších. *K* [b]GS: Plánujete v blízké budoucnosti přijat nějaké nové sekce? Timer:[/b] Ano, plánujeme. Rozhlížíme se po herní scéně, co a kde by se nám líbilo či hodilo. O konkrétních přestupech či teamech nechci mluvit, ale plánujeme další CS 1.6 sekci, trochu doplnit NFS sekci, získat nějakou alespoň průměrnou W3 atd atd. Podstané pro rozvoj multiklanu jsou prostředky, v této době máme jediného sponzora, a to společnost baseNET, ktérá je vhodným partnerem a snaží se nám poskytnou hodně potřebného, jenže v dnešní době náročných hráču "progamerů" je potřeba více. Proto plánujeme občanské sdružení a máme již dojednány další sponzory, kteří nám pomohou rozšířit naše řady. Jenže s kvalitou hráčů se trochu vytrácí ta pohoda, ale o tom zas jindy. [b]GS: Koho si nejvíc u vás v klanu vážíš? Timer:[/b] Všech, kteří hrají s chutí a pro radost, těch, co to opravdu umí, těch, kteří se snaží, těch, co mi pomáhají. Všech! [b]GS: Ještě něco k tvé osobě, vzpomínáš si jakou hru jsi hrál jako první? Timer:[/b] No jsem trochu starší, takže je to opravdu dávno. Byl jsem obyčejnej kluk, co se tahal s SK8 po ulicích, kouřil Sparty za základkou a koketoval s holkama. K počítači jsem se dostal tak v 16-17 letech, máma ho měla do práce, takže jsem na to nejdřív koukal jak na zjevení, ale to rychle pominulo a uz jsem tahal ze školy Wolfensteina a Dunu 2 asi na 20 disketách a pyšnil jsem se 1Mb operační pamětí. K online hraní jsem se dostal poměrně pozdě, protože sic pocházím skoro z centra Prahy, byla a je tu velka absence internet providerů. Zkoušel jsem modem, ale to opravdu nešlo, takže jen přišel všude opěvovaný TELECOM se službou ADSL, tak jsem se stal hrdým uživatelem internetu, a protože jsem znal lidi, co hráli Tactical Ops, měl jsem ho přichystán jěště před návštěvou technika z Telecomu. Od té doby jsem vyzkoušel mnoho a mnoho onlinovek, ale TO mi zůstalo v srdci. *W1* *W2* *W3* [b]GS: Kolik hodin denně hraní věnuješ? Timer:[/b] Počítače se staly mým denním chlebem jak v práci, tak v době volna. Můj normální den spočívá v tom, že ráno vstanu, usednu ke compu a večer vstanu a jdu si lehnout. :-) Tak tedy vážně: Od počítače pracuji, studuiji VŠ a samozřejmě hraju, kolik hodin, to nedokážu říct přesně, ale určitě hraju každý den, kdy mi tu některý počítač běží. Ale myslím, že stále zvládám obyčejnej osobní život a zábavu. [b]GS: Jsi členem Tactical Ops a CS:S, jak jsi se dostal k těmto hrám a proč po tak dlouhé době stále hraješ TO? Timer:[/b] Tactical Ops je moje srdeční záležitost, i když tato hra je úplně na ústupu, budu jí asi hrát do jejího konce. Jak jsem říkal, zkusil jsem hodně online her, ale TO byla první, a to něco znamená. Jak jsem se k ní dostal, hrál jsem si doma v singlu UT a jedna navštěva mě upozornila na to, že existuje na UT supr online mod, a to jest TO, přišel net a já u Tactical Opsu zůstal. HL2 + CS:S mě chytlo a začal jsem se jí věnovat, trochu asi jako zadní vrátka, až TO úplně upadne a taky protože ta hra se mi taky líbí a baví mě. *P* [b]GS: 7.května se uskuteční 2. LAN turnaj v Tactical Ops, kdo podle tebe tento turnaj vyhraje? Timer: [/b]No rád bych, aby některý z teamů BiA, ale na vitěze tipuju MoR nebo možná silnější team multiclanu faB(sq). [b]GS: Co bys doporučil jiným klanům, co mají dělat proto, aby se jednou taky stali úspěšnými? Timer:[/b] Doporučil bych schopného a obětavého člověka do čela, vytrvalost celého teamu a hlavně setrvat a zkusit překonat pár neúspěchů. Snažit se poskládat co nejvhodnější team a zbytečně to nedramatizovat. V dnešní době ale jsou již podstatné peníze nebo silný sponzor, aby měl team zajištěné podmínky pro hru. [b]GS: Jaké úspěchy by sis u BiA přál? Timer: [/b]Mým základním cílem je, aby BiA přežila a setrvala na herní scéně co nejdéle. Každý úspěch je pro nás sladkou odměnou. V nebližší době je to asi Invex, kde bych rád viděl co nejvíce teamů. [b]GS: Díky moc za rozhovor a přeju tobě a BiA hodně štěstí :) Timer: [/b]Taky moc děkuju. Čau.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Ostatní platformy PC? Přejděte na stránku PC Ostatní.