Křížem krážem: ComePod - ostatní
Aneb jakých změn se dočkáme a co nás čeká a nemine v našem podcastu.
Všichni již určitě víte, co se skrývá pod tímto, z prvního pohledu, nesmyslným slovíčkem "ComePod", které se uchytilo spíše jako kompot. Náš herní podcast o počítačových a konzolových hrách se stále dostává do větší a větší obliby čtenářů (tyto podivíny pracovně přezdíváme jako "posluchači") a i přesto, že světlo světa spatřili pouze tři díly našeho pořadu, jeho zalíbení našlo tolik lidí, že jsme museli přistoupit k jistým opatřením, o kterých možná již víte; pokud ne, tak právě k tomu slouží tento čistě informativní krátký článek, ve kterém provedeme pitvu vším, co by mohlo být alespoň trochu zajímavé.
Bod s krycím číslem 1 - DS koutek
Ačkoliv se to může zdát jako upředňostňování určité herní platformy, není tomu tak. Tzv. "DS koutek", který bude možno nalézt vždy na konci našeho pořadu, byl zaveden proto, že her pro handheld Nintendo DS je jaksi větší množství, o kterých se dá krátce mluvit, a přitom jich probrat hodně. A také proto, že oba zakladatelé a aktuálně i moderátoři (K. Kreml a J. Vondrášek) tuto kouzelnou věcičku s magickým displejem dole vlastní a aktivně se věnují testování zmiňovaných her, určených právě pro ni.
Bod s krycím číslem 2 - redukovaná délka
Po nášupu rozlícených ohlasů po prvním díle, ve kterých si posluchači stěžovali na nehoráznou délku (ale jinak "prý" kvalitní zábavy při poslechu), byli jsme nuceni délku ComePodu zkrátit. První díl dostal do vínku přes hodinu diskuze o videohrách, druhý něco málo přes půl hodiny a třetí, krásných dvaadvacet minut, což už je "uposlouchatelné". A právě rozmezí dvaceti až třiceti minut bychom si i chtěli nadále udržet, jelikož se jedná o čas, který většina z posluchačů do poslechu investují a po skončení si stále něco pamatují, to se totiž o delších debatách moc tvrdit nedá.
A proč byl vlastně první díl tak velký? Přílišnou délkou jsme si chtěli vykompenzovat nepříliš rychlý časový úsek mezi dalšími díly (což je přibližně jednou za měsíc) a také svou roli hrála euforie, která čišela z nepřeberného množství herních titulů, o kterých bylo nutno něco plácnout. To už se ale, snad, vícekrát nestane. Byť výjimky potvrují pravidlo...
Bod s krycím číslem 3 - zavedení soutěže a její budoucnost
Už od druhého vydání CP (nikoliv zkratka "cizí postava", známá hráčům DrD, nýbrž ComePodu) byla zavedena pravidelná soutěž, které se může zúčastnit skoro každý. Vyhrát se dala (a stále dá) originální hra (na nevyhraněnou platformu, poprvé to bylo na NDS, aktuálně ještě není nic určeno, s největší pravděpodobností ale na PSP), trika, čepice a (kvalitní) klíčenky s herními motivy, či motivy herních platforem (aktuálně Playstation 3).
Zadání soutěže bylo dvakrát to samé - poznat, z jaké hry pochází hudební úryvek, který jste měli možnost slyšet. Od toho bychom chtěli do budoucna upustit (určitě ne na dobro) a zavést jinou možnost, jak vyhrát skvělé ceny. A to například soutěží o nejhezčí herní screenshot vlastní plochy, vymyšlení nějaké té poezie o hrách či našem CP apod., nicméně zatím jsme se pořádně na ničem nedohodli, takže to neberte moc vážně. Ale proč nespekulovat.
Bod s krycím číslem 4 - nová hudební znělka
Zatímco doposud nás po ("ehm") vtipném úryvku z našeho natáčení a na úplném konci vítala a loučila se s námi sestříhaná hudba od ruského hip hopera Seryoga ze skladby KingRing (známá z traileru na připravované GTA IV), aktuálně ho vystřídá americká rocková skupina The Mooney Suzuki s jejich skladbou 99%, která nás naprosto učarovala.
Bod s krycím číslem 5 - připravovaný web, možné logo, motto
Jak jste mohli zaregistrovat, přímo pro ComePod se připravuje web, který se bude skládat z pár sekcí (např. novinky, download, diskuze apod.), který v budoucnu budete moci nalézt na www.comepod.cz. Hlavně sem budeme soustředit všechny detaily a jiné věci, kterými bychom neradi zatěžovali tento server, ale i nadále samozřejmě bude ComePod s Gamesportem v plné spolupráci.
Můžeme vám prozatím nabídnout malou ochutnávku ve formě možného loga, které naleznete vpravo a také motto webu ve znění: "Kde je chuť mluvit, tam je kompot!". Za všechnu práci vděčíme CrazyDogovi, který se stará o veškerou technickou a designovou stránku, co se webu týče.
Bod s krycím číslem 6 - takový už není
To je prakticky vše, co se dalo a nedalo o všech změnách v našem ComePodu zmínit. Máte-li jakýkoliv dotaz, můžete například využít diskuze pod tímto článkem, pokud byste si chtěli poslechnout předešlé podcasty, zavítejte na toto místo.
Děkujeme všem aktuální posluchačům za věrnost a za kladné ohlasy, které jsme od nich dostali a doufáme, že budou i nadále s našimi postřehy o počítačových a konzolových hrách spokojeni. Jdeme si dát kompot...
Možné téma do diskuze: jaký kompot (psáno i vyslovováno stejně) máte nejraději? Hrušky, třešně, broskve anebo třeba jahody?
Bod s krycím číslem 1 - DS koutek
Ačkoliv se to může zdát jako upředňostňování určité herní platformy, není tomu tak. Tzv. "DS koutek", který bude možno nalézt vždy na konci našeho pořadu, byl zaveden proto, že her pro handheld Nintendo DS je jaksi větší množství, o kterých se dá krátce mluvit, a přitom jich probrat hodně. A také proto, že oba zakladatelé a aktuálně i moderátoři (K. Kreml a J. Vondrášek) tuto kouzelnou věcičku s magickým displejem dole vlastní a aktivně se věnují testování zmiňovaných her, určených právě pro ni.
Bod s krycím číslem 2 - redukovaná délka
Po nášupu rozlícených ohlasů po prvním díle, ve kterých si posluchači stěžovali na nehoráznou délku (ale jinak "prý" kvalitní zábavy při poslechu), byli jsme nuceni délku ComePodu zkrátit. První díl dostal do vínku přes hodinu diskuze o videohrách, druhý něco málo přes půl hodiny a třetí, krásných dvaadvacet minut, což už je "uposlouchatelné". A právě rozmezí dvaceti až třiceti minut bychom si i chtěli nadále udržet, jelikož se jedná o čas, který většina z posluchačů do poslechu investují a po skončení si stále něco pamatují, to se totiž o delších debatách moc tvrdit nedá.
A proč byl vlastně první díl tak velký? Přílišnou délkou jsme si chtěli vykompenzovat nepříliš rychlý časový úsek mezi dalšími díly (což je přibližně jednou za měsíc) a také svou roli hrála euforie, která čišela z nepřeberného množství herních titulů, o kterých bylo nutno něco plácnout. To už se ale, snad, vícekrát nestane. Byť výjimky potvrují pravidlo...
Bod s krycím číslem 3 - zavedení soutěže a její budoucnost
Už od druhého vydání CP (nikoliv zkratka "cizí postava", známá hráčům DrD, nýbrž ComePodu) byla zavedena pravidelná soutěž, které se může zúčastnit skoro každý. Vyhrát se dala (a stále dá) originální hra (na nevyhraněnou platformu, poprvé to bylo na NDS, aktuálně ještě není nic určeno, s největší pravděpodobností ale na PSP), trika, čepice a (kvalitní) klíčenky s herními motivy, či motivy herních platforem (aktuálně Playstation 3).
Zadání soutěže bylo dvakrát to samé - poznat, z jaké hry pochází hudební úryvek, který jste měli možnost slyšet. Od toho bychom chtěli do budoucna upustit (určitě ne na dobro) a zavést jinou možnost, jak vyhrát skvělé ceny. A to například soutěží o nejhezčí herní screenshot vlastní plochy, vymyšlení nějaké té poezie o hrách či našem CP apod., nicméně zatím jsme se pořádně na ničem nedohodli, takže to neberte moc vážně. Ale proč nespekulovat.
Bod s krycím číslem 4 - nová hudební znělka
Zatímco doposud nás po ("ehm") vtipném úryvku z našeho natáčení a na úplném konci vítala a loučila se s námi sestříhaná hudba od ruského hip hopera Seryoga ze skladby KingRing (známá z traileru na připravované GTA IV), aktuálně ho vystřídá americká rocková skupina The Mooney Suzuki s jejich skladbou 99%, která nás naprosto učarovala.
Bod s krycím číslem 5 - připravovaný web, možné logo, motto
Jak jste mohli zaregistrovat, přímo pro ComePod se připravuje web, který se bude skládat z pár sekcí (např. novinky, download, diskuze apod.), který v budoucnu budete moci nalézt na www.comepod.cz. Hlavně sem budeme soustředit všechny detaily a jiné věci, kterými bychom neradi zatěžovali tento server, ale i nadále samozřejmě bude ComePod s Gamesportem v plné spolupráci.
Můžeme vám prozatím nabídnout malou ochutnávku ve formě možného loga, které naleznete vpravo a také motto webu ve znění: "Kde je chuť mluvit, tam je kompot!". Za všechnu práci vděčíme CrazyDogovi, který se stará o veškerou technickou a designovou stránku, co se webu týče.
Bod s krycím číslem 6 - takový už není
To je prakticky vše, co se dalo a nedalo o všech změnách v našem ComePodu zmínit. Máte-li jakýkoliv dotaz, můžete například využít diskuze pod tímto článkem, pokud byste si chtěli poslechnout předešlé podcasty, zavítejte na toto místo.
Děkujeme všem aktuální posluchačům za věrnost a za kladné ohlasy, které jsme od nich dostali a doufáme, že budou i nadále s našimi postřehy o počítačových a konzolových hrách spokojeni. Jdeme si dát kompot...
Možné téma do diskuze: jaký kompot (psáno i vyslovováno stejně) máte nejraději? Hrušky, třešně, broskve anebo třeba jahody?
Detaily
Platforma: PC
Mohlo by vás zajímat - podobné hry a recenze
ComePod #3 »ComePod #2 »
Take 2 kupuje Illusion Softworks »
PodCast #1 - první vánoční speciál »
Jaké herní tituly nadělit pod stromeček? »
Kdo je Jade Raymond? »
Comics Salon 2007 »
Resident Evil - rodokmen série na PlayStation »
Chcete vidět další Ostatní platformy PC? Přejděte na stránku PC Ostatní.