UT 2006 - nové detaily!
Autor: Michael Davidík | 29.03.2005
Ono vlastně ohlášení vývoje nové Unrealu není žádným překvapením. Jednalo se o pouhou
formalitu. Byla by přeci hloupost, kdyby se vývojářské studio Epic po megaúspěchu Unreal
Tournamentu 2004 na tuto značku vykašlalo. A co by se tedy mělo v novém Unrealu Tournamentu 2006 (pouze pracovní název) objevit? Nové info přineslo květnové číslo amerického herního časopisu Computer Gaming World Magazine.
*1*
Tak především to bude nový engine: Unreal Engine 3.0 (mimochodem, doporučená paměť
grafických karet je v tomto případě 1GB!). Takže nějaké obavy o grafickém zpracování jsou
zcestné. O tom se můžete přesvědčit díky prvním pěti in-game screenshotům nascanovyných z
výše zmiňovaného časopisu. Další bezva věcí, kterou nový engine nabízí je minimální, v mnoha případech žádný loading.
*2*
Další významnou novinkou je hlasové ovládání vašich spolubojovníků, z čehož vyplývá, že
neangličtináři mohou na tuto možnost zapomenout.
*3*
Určitě příjemným překvapením je odhalení nového módu Conquest, který rozhodně zaujme svojí rozlehlostí. Mapy v něm by měly být až 3x větší, než ty v Onslaughtu! Jedna hra v něm by měla prý trvat dlouhé hodiny, někdy i dny. No, opravdu jsem zvědavý, jak to bude vypadat. Dále se dočkáme klasických DTF, DM, TDM, Onslaught. Návrat módů Assault a Domination není jistý, protože hráči je tolik nehráli, narozdíl od předchozích jmenovaných.
*4*
Co se týče novinek v multiplayeru, tak ani ty nejsou menšího kalibru. V závislosti na tom, jak si budete vést vám bude server vyhledávat "rovnocenné" protivníky.
*5*
Rozhodně se teda máme na co těšit. Začněte tedy šetřit na nový hardware, protože datum
vydání je tipováno "již" na březen 2006.
*6*
Zdroj: Tiscali Games, Doupě, BeyondUnreal