The Godfather 2 je hotov
Autor: Michael Davidík | 09.03.2009
Společnost Electronic Arts a vývojářský tým EA Redwood Stores dnes oznámili, že připravovaná gangsterská akce The Godfather 2 je po vývojové stránce kompletně hotová. Což pro všechny netrpělivé hráče, kteří se těší, až si zahrají za velkého pána, znamená, že již nebude žádné odložení a Kmotr II vyjde tak jak má, tedy již 10. dubna 2009 na evropském trhu a o tři dny dříve v Severní Americe pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
V Kmotrovi II se musí hráči chovat jako praví gangsteři a zároveň myslet jako šéfové klanu - donové v 60. letech minulého století, zlaté éře organizovaného zločinu. V roli dona budují svůj gang a rodinný klan ve snaze udělat z nich nejmocnější zločinecký syndikát v Americe. Budou mít možnost zvolit si, jak a kdy použijí své mafiány. Buď přímým velením v rámci týmu, nebo jejich vysláním do nejrůznějších akcí: bombových útoků na bandy konkurenčních rodin, přepadení jejich podniků nebo obranu svých vlastních.
Kmotr II představuje zcela nový přístup k žánru her, odehrávajících se v otevřeném světě. Popularita fiktivního příběhu Kmotra částečně spočívá v možnosti zažít opojný pocit moci, který se dostaví v okamžiku dosažení pozice dona v čele mafiánského klanu. I když Kmotr II zůstává ve svém jádru akční hrou, obsahuje rovněž nové prvky strategie, které jsou v rámci konceptu otevřeného světa naprostou novinkou. Umožňují totiž hráčům budovat a řídit vlastní zločinecký gang zcela podle vlastních představ. To znamená, že musí rozvíjet a posilovat svou rodinu, řídit obchody a uplácet představitele státní moci, přičemž vše se odehrává optikou Donova pohledu (Dons View). Donův pohled je 3D perspektiva hráčova zločineckého impéria ve všech třech městech, která umožňuje koordinaci strategických rozhodnutí, plánování úderů proti konkurenčním gangům, útoky na protivníky atd. Kmotr II přináší nejdokonalejší zážitek z prostředí organizovaného zločinu, kde se můžete stát šéfem šéfů.
V Kmotrovi II se musí hráči chovat jako praví gangsteři a zároveň myslet jako šéfové klanu - donové v 60. letech minulého století, zlaté éře organizovaného zločinu. V roli dona budují svůj gang a rodinný klan ve snaze udělat z nich nejmocnější zločinecký syndikát v Americe. Budou mít možnost zvolit si, jak a kdy použijí své mafiány. Buď přímým velením v rámci týmu, nebo jejich vysláním do nejrůznějších akcí: bombových útoků na bandy konkurenčních rodin, přepadení jejich podniků nebo obranu svých vlastních.
Kmotr II představuje zcela nový přístup k žánru her, odehrávajících se v otevřeném světě. Popularita fiktivního příběhu Kmotra částečně spočívá v možnosti zažít opojný pocit moci, který se dostaví v okamžiku dosažení pozice dona v čele mafiánského klanu. I když Kmotr II zůstává ve svém jádru akční hrou, obsahuje rovněž nové prvky strategie, které jsou v rámci konceptu otevřeného světa naprostou novinkou. Umožňují totiž hráčům budovat a řídit vlastní zločinecký gang zcela podle vlastních představ. To znamená, že musí rozvíjet a posilovat svou rodinu, řídit obchody a uplácet představitele státní moci, přičemž vše se odehrává optikou Donova pohledu (Dons View). Donův pohled je 3D perspektiva hráčova zločineckého impéria ve všech třech městech, která umožňuje koordinaci strategických rozhodnutí, plánování úderů proti konkurenčním gangům, útoky na protivníky atd. Kmotr II přináší nejdokonalejší zážitek z prostředí organizovaného zločinu, kde se můžete stát šéfem šéfů.