Supreme Commander - oficiální představení
Autor: Michael Davidík | 19.06.2005
Poslední číslo magazínu PC Games přineslo informace o novém titulu Supreme Commander, který se svým týmem Gas Powered Games vytváří Chris Taylor a údajně jde o duchovního nástupce kultovní RTS Total Annihilation.
Chirs Taylor byl svůj nový RTS titul nucen pojmenovat Supreme Commander, protože název Total Annihilation patří společnosti ATARI a ta se jej nehodlala vzdát. Podstatný však není název, ale obsah, který by fanouškům RTS a fanouškům TA měl přinést hodiny skvělé zábavy - pokud všechno dopadne podle představ tvůrců.
*1*
Supreme Commander je 3D RTS, která hráče uvede do role vrchního velitele jedné ze znepřátelených mocností, jež spolu vedou globální galaktickou válku. Základem hry je dynamická kampaň, jejíž další vývoj se přizpůsobuje hernímu stylu každého hráče. Boje probíhají na zemi, ve vzduchu i na vodě a hráč se jich může osobně kdykoli zúčastnit. Supreme Commander totiž není pouze o vydávání rozkazů na globální úrovni, ale hlavně o hektických bojích celé řady detailně zpracovaných jednotek pod přímým velením hráče samotného. Ten může také zcela volně zoomovat z globálního pohledu až přímo na bojiště, aby okamžitě zjistil jak se jeho jednotkám vede a zda se má zapojit do boje, nebo vše nechat na inteligentní AI plnící do puntíku jeho rozkazy.
Supreme Commander je next-gen realtime strategie se vším co k tomu patří včetně reálné fyziky, plně neformovatelným terénem s možností terraformingu, dynamickým pathfindingem jednotek, celou řadou speciálních efektů, obrovskými hlavními jednotkami zabírajícími několik obrazovek a editorem jednotek, map i komplexní multiplayer podporou.
Hra bude v dalších dnech blíže představena v sérii exkluzivních článků na webu GameSpy a vyjít by měla zhruba v polovině roku 2006.
Update: Tiscali Games uveřejnili stahujte zde z výše zmíněného herního plátku.
Zdroj: WorthPlaying, PC Gamer, GameSpy