Star Trek: Legacy - nové informace
Autor: Michael Davidík | 30.10.2007
Po víkendové novince, kterou jsme vám přinesli jako jedni z prvních na světě, přidáváme další čerstvě známé detaily týkající se Xbox 360/PC titulu Star Trek: Legacy.
- hráči budou mít možnost pořizovat si záznam svých bitev a ten si následně prohlížet z jakéhokoliv úhlu, vzdálenosti a postavení kamery; skrze tuto funkci můžete studovat svá minulá střetnutí, vylepšovat taktiku nebo se prostě jen pochlubit ostatním
- producentem projektu je Parker Davis, který se v minulosti již podílel na výrobě obdobného produktu, konkrétně titulu Star Trek: Bridge Commander
- hráč v singleplayer kampani začíná s jedinou lodí, konkrétně má jít o NX-01 kapitána Archera, jež je dobře známá z poslední startrekové série Enterprise, ovšem dost možná se bude jednat „jen“ o loď téže třídy, ovšem jiného jména
- po zažití ovládání a základních strategií se hráč postupně propracuje k ovládání až čtyř „jednotek“ současně, přičemž jednotka se skládá z jedné hlavní lodě nebo jednoho či dvou menších plavidel
- během hraní získáváte prostřednictvím vašich vítězství tzv. 'Command Points', jež slouží k nákupům nových lodí nebo vylepšení těch stávajících
*1* *2*
- upgrade zahrnuje samozřejmé věci jako nová torpéda či lepší lodní štíty, ovšem i tyto technologie se přirozeně mění, jak se prokousáváte dále hrou a jednotlivými časovými údobími
- jednotlivá plavidla budou mít odlišnou taktiku a strategii, která se projeví ve hře na straně vaší i nepřátel; s Jean-Lucovou Enterprise D tak budete moci provést např. pověstný „Picardův manévr“
- singleplayer bude pokrývat tři seriálové éry: Enterprise, The Original Series (TOS) a The Next Generation (TNG)
- kampaň bude hratelná pouze z perspektivy Spojené federace planet
- pro každé období bude typický/klíčový jiný nepřítel; pro ENT to budou Romulané, v TOS Klingoni a s TNG se objeví pochopitelně Borgové
- jednotlivé éry, resp. vaše počínání v nich, které pouze dohromady spěje k úspěšnému cíli, slepí příběh zahrnující pradávné Ikoňany, jejich technologii, vulkánského vědce jménem Sovak a v neposlední řadě Borgy
- tvůrci se podle vlastních slov snaží vytvořit skutečně rozhodující a vše-pokrývající startrekový titul, ne jen další licenci vysávají hru bez hlubší návaznosti na fenomén