Serious Sam II - 18 screenů
Autor: Michael Davidík | 06.07.2005
Jedním z důvodů proč se 3D FPS Serious Sam stala ve své době tak populární byli její nepřátelé, kteří útočili ve stovkách a jejich design byl šílený, originální, každý pro to má jiný výraz. Něco podobného v tomto směru samozřejmě nabídne i druhý díl.
*1* *2* *3*
*4* *5* *6*
Tvůrci si samozřejmě nemohli nechat ujet vlak a pro druhý díl jen převzít nepřátele z dílu prvního. Ostatně byla by to velká škoda, když už mají nový engine, který jim umožňuje to co dříve možné nebylo. Stejně jako ve všech Serious Sam titulech je i v SS II k dispozici starý známí úhlavní nepřítel, kterým není nikdo jiný než Mental.
*7* *8* *9*
*10* *11* *12*
Za ta léta co nebylo o Samovi slyšet Mental nezahálel a díky různým událostem a rozhodnutím mu postupně vykrystalizovala armáda oddaných a totálně hloupých vojáků mezi nimiž nechybí klaun Marcel, harpyje, zombíci ovládající východní bojová umění, podivná cyber hračka nosorožce Made in Mental, Rollerball, zombie makléř, kamikaze s hlavou nahrazenou obrovskou výbušninou, Onan knihovník, pavouk mechanoid, torso mecha - nervní kuře a další.
*13* *14* *15*
*16* *17* *18*
Skoro všechny výše uvedené potvůrky má samozřejmě na svědomí sám Mental a jeho často ujeté záliby a koníčky. Ukázky několika nepřátel jsou společně s obrázky z města ChiFang, futuristické metropole a paláce ode dneška ke shlédnutí na internetu.
Zdroj: Tiscali Games, GameSpot