Redwood Shores se přejmenovali

Autor: Michael Davidík | 07.05.2009
Studio, které stálo za skvělým Dead Space a nyní pracuje na Dante's Inferno se přejmenovalo na Visceral Games, informovalo o tom samo Electronic Arts.

Cílem je lepší reflexe kultury studia, jeho identity a zaměření na tvorbu napínavých akčních titulů s původním námětem. Visceral Games se koncentrují na vývoj špičkových akčních her za použití nejmodernějších technologií, vizuálů, audia, herních systémů a neúnavného tlaku na nejvyšší kvalitu, vyjádřeného oceněným titulem Dead Space™. Studio v současnosti pracuje na netrpělivě očekávaných hrách Dante’s Inferno™ a Dead Space: Extraction a také na dvou dosud neoznámených titulech.

Visceral Games jsou součástí vydavatelství EA Games pod vedením viceprezidenta a generálního manažera Glena Schofielda. Studio funguje pod patronátem hlavního viceprezidenta Nicka Earla, jenž řídí všechny vývojové týmy vydavatelství EA Games Label v Kalifornii, včetně studií Maxis™, EALA a Pandemic™.

„Akce, napětí, kvalita. Tyto hodnoty nejsou jen v naší DNA, ty máme v krvi,“ řekl Glen Schofield, viceprezident a generální manažer Visceral Games. „Za poslední dva roky jsme přijali novou kulturu, která staví kvalitu nade vše.“

Visceral Games sídlí v kalifornských Redwood Shores, kde se rovněž nachází sídlo vedení společnosti EA a studio The Sims™. Pobočka studia působí i v australském Melbourne. Oba týmy úzce spolupracují na vývoji akčních her příští generace. Další inforamce o Visceral Games  naleznete na www.visceralgames.com.