Naučné hry od ATC
Autor: Michael Davidík | 26.07.2005
BIOSCOPIA
Bioscopia, opuštěná výzkumná laboratoř, už slouží jen jako cíl prázdninových cest a školních výletů. Na jednom z nich se stane nehoda: ze skupinky se oddělí mladá dívka, ztratí se ve spojovací štole a dostane se dovnitř Bioscopie. Aktivuje tím alarm a znovu probudí k životu nejen celou výzkumnou stanici, ale také roboty. Při pokusech o sestrojení superinteligentních robotů se vědcům pokusy vymkly z rukou. Roboti začali získávat více a více energie, samostatně myslet a nakonec už své tvůrce ani nepotřebovali. Vaším úkolem je najít ztracenou dívku a znovu ovládnout umělou inteligenci.
*1*
PHYSIKUS
Umíte si představit, co se stane, když do planety narazí meteorit? Tak obrovský, že se planeta nárazem přestane otáčet? Na jedné straně, kterou bude ohřívat slunce, bude nesnesitelné vedro ničící veškerý život. A na druhé, slunci odvrácené straně planety, upadne všechno pod vrstvu ledu a ponoří se do tmy. Právě v tomto okamžiku začíná příběh Physikuse. Kdo by se v takové chvíli rád nestal tím, kdo zachrání lidstvo a celou planetu?
*2*
CHEMICUS
Že může být pobyt v chemické laboratoři dobrodružstvím? Na tom by nebylo nic divného, když v ní sem tam něco nechtěně bouchne. Jenže i bez omylů se zkumavkami v rukách lze prožít dobrodružství. Zvláště když se dostanete do laboratoře v tajemném podzemí. Takřka beze stop odtud zmizel váš přítel Richard a vy jej musíte co nejdříve najít. Jak se za ním dostat? Jak proniknout do tajné organizace, která ho zřejmě unesla? Právě se sice otevřely dveře vedoucí ven, ale za nimi na vás čeká neznámé, ohromné město se stovkami budov a nekonečně vysokou věží... plné chemických rébusů, hádanek a úkolů. Řekli byste, že pomůže rafinovanost, svaly a střelné zbraně. Leč chemie a znalosti z jejích oborů jsou tou nejúčinnější zbraní, která na protivníka platí! Určitě není žádná legrace ošálit pachové detektory. Jak na ně? Nebo vám připadají vzorečky a chemické rovnice zábavnější? Asi sotva, ovšem bez nich se v naší hře neobejdete
*3*
PHYSIKUS 2
Pro mládež od dvanácti let a pro dospělé. Zprostředkování vědomostí z fyziky na nejvyšší úrovni a současně napínavá výuková adventura v jednom: právě takový je PHYSICUS. Úchvatný svět přírodních zákonů ožívá ve fantastické adventuře plné fyzikálních rébusů a fenoménů. Od dopadu meteoritu uplynulo několik let a na malé planetce opět dochází k nepochopitelným jevům. Objevily se zvláštní světelné úkazy a z laboratoře uprchli všichni vědci. Jediné, co by ti mohlo pomoci, je nesrozumitelný videozáznam. Znovu prozkoumej svět PHYSICUSE a zjisti, co se zde před lety skutečně stalo!
*4*
MATHICA
Pro mládež od dvanácti let a pro dospělé. Zprostředkování vědomostí z matematiky na nejvyšší úrovni a současně napínavá výuková adventura v jednom: právě taková je MATHICA. Neklidný duch zemřelého profesora Numeruse bloudí téměř zapomenutým městem Numberville. Jeho dcera Mathica je přitom uvězněna v temném zámku: musí pracovat na početní úloze, kterou se nepodařilo vyřešit ani jejímu otci. Vyprav se do mysteriózního světa MATHICY s hororovou atmosférou a nechej se fascinovat jinak nudnou matematikou. Mladá Mathica bude zachráněna a město osvobozeno teprve až nalezneš vzorec Ramanujanu a dokážeš neřešitelnost úlohy.
*5*
stahujte zde
Zdroj:stahujte zde