INVEX - UFO: Aftershock
Autor: Michael Davidík | 25.10.2005
Na letošním Invexu nechybí ani prezentace herních novinek. Jednu z nich, tuzemskou taktickou strategii UFO: Aftershock, představil „velitel“ vývojářského týmu Altar Interactive Martin Klíma. Znalci již dobře vědí, že se jedná o pokračování relativně úspěšné strategie Ufo: Aftermath. Podle jeho slov se teprve v Aftershocku naplno projevila tvůrčí invence celého týmu. V původní hře byli autoři svázáni nedostatkem času, rozpočtem a mnohými dalšími, pro vývojáře nepříznivými vlivy. Tentokrát však dal vydavatel Cenega pánům z Altaru více volnosti a to se odráží na výsledném produktu. Martin Klíma vyzdvihl zejména celkovou komplexnost hry, potlačení zbytečné komplikovanosti a to, že tentokráte se klade mnohem větší důraz na RPG prvky. Ufo: Aftershock přichází pochopitelně i s vylepšenou technickou stránkou, takže na hráče budou po celou dobu hry „pomrkávat“ opět o něco hezčí grafické efekty. A na závěr ještě jedna zajímavost, jenž souvisí s Altarem. I z našich stránek jste se v minulosti mohli dozvědět, že Altaři pracují na vývoji revolučně pojatého RPG s názvem Vision. Bohužel na dotaz, jak daleko se svou prací tvůrci momentálně jsou, reagoval pan Klíma odpovědí, že v současné době jsou práce na hře pozastaveny. Zároveň však zdůraznil, že je skutečně „jen“ pozastaven, nikoliv definitivně zrušen. Tak třeba bude úspěch Aftershocku novou pohonnou hmotou, jenž Vision oživí.
*1* *2* *3*