FPS Dogtag = budoucí hit
Autor: Michael Davidík | 06.07.2005
Společnost Digital Jesters a tvůrčí tým DiezelPower Studios připravují 3D FPS s prvky týmové akce Dogtag, která by měla vyjít na PC a next-gen konzolích v druhém kvartále roku 2006. K dispozici jsou první screeny a informace.
*1* *2*
Zápletka hry je na první pohled jasná, ale rozhodně je v ní hodně prostoru pro překvapení, o řadě dramatických momentů ani nemluvě. Vše se točí okolo vzpoury velitele vojenské jednotky a několika jeho podřízených. Důvody, které jej ke vzpouře vedly jsou přitom neznámé.
*3* *4*
Hráč je jako velitel speciální jednotky pověřen velitele vzbouřené jednotky a všechny jeho soukmenovce zatknout a tím celou rebelii ukončit. Pokud nebude možné velení vzbouřenců zatknout, je třeba jej alespoň zneškodnit. Právě v tom ovšem může být problém. Vzbouřenci jsou včetně velitele bývalými hráčovými spolubojovníky a kamarády. Dokáže i přesto poslechnout rozkaz a v případě nutnosti je zprovodit jedním výstřelem ze světa?
*5*
Hra je postavena na proprietárním enginu s plně interaktivním prostředím a reálnou fyzikou, podporou dynamického stínování a několika dalšími prvky. Jednotlivé úrovně jsou situovány do realisticky vyhlížejícího prostředí moderního industriálního města, v němž má hráč dostatek šancí a prostoru pro aplikaci různým taktických postupů. Tempo samotné akce je spíše pomalejší, protože hráč a jeho podřízení musí využívat každé možnosti ke krytí a jen pomalu postupovat směrem k nepříteli, který má dokonalý přehled o situaci.
Zdroj: IGN, GameSpy