Dead or Alive 4 čelí dalším problémům
Autor: Michael Davidík | 11.01.2006
Po nepříjemných odkladech vydání potkala vývojáře ze společnosti Tecmo další malá pohroma. Jejich fantasticky vypadající bojovka Dead or Alive 4, která má být jedním ze současných tahounů prvních post-launchových titulů konzole Xbox 360, podle všeho obsahuje závažnou chybu způsobující ztrátu veškerých uložených dat vztahujících se ke hře. Na tento problém upozornil jeden z postižených majitelů prostřednictvím internetového fóra magazínu GameSpot. Vývojáři už nyní přiznali, že část titulů je skutečně podle všeho chybových, ale neměla by být postižena celá série. Na odstranění problému se začalo okamžitě pracovat, přičemž majitele „vadné“ verze jsou odkázáni na technickou podporu, resp. slíbený patch.
*1* *2* *3*
V tomto směru velmi trefně upozorňuje český Bonusweb na skutečnost, že se jedná o situaci, jíž se většina majitelů a hráčů konzolových her děsila. S příchodem pevných disků a internetového připojení by bylo velmi nepříjemné, kdyby vývojáři polevili ve svém úsilí a i tyto herní platformy zásobovali tituly přetékající nedostatky a nedodělky jako je tomu na platformě PC již mnoho let zvykem. Dříve by něco podobného bylo zcela nemyslitelné, jelikož náprava již expedovaných titulů by nebyla technicky možná či jen velmi komplikovaná, tudíž nedostačující.