Čtrnáctideník Computer se stal nejčtenějším ICT časopisem
Autor: Michael Davidík | 11.08.2005
Dle pravidelně zveřejňovaného žebříčku čtenosti MediaProjekt - SKMO, realizace GfK Praha-Median za první pololetí roku 2005, byl čtrnáctideník Computer nejčtenějším titulem v oblasti informačních a komunikačních technologií. Časopis Computer dosáhl čtenosti 129.000 čtenářů na číslo, čímž předstihl konkurenční tituly, působící nejen na českém, ale i celosvětovém trhu.
Čtrnáctideník Computer vychází v průměrném nákladu 65.000 výtisků a je určen všem fanouškům výpočetní techniky, komunikací, digitální fotografie a souvisejících oborů. Průměrný čtenář časopisu Computer je muž mezi 20 a 40 lety, SŠ nebo VŠ vzdělaný, s měsíčním příjmem domácnosti větším než 25.000 Kč čistého. Deset procent čtenářů rozhoduje o investicích nad 250.000 Kč. Computer vychází již od roku 1994. Výrazný vzestup čtenosti zaznamenal také magazín Mobility, určený pro všechny fandy mobilních technologií. Dosáhl čtenosti 87.000 čtenářů na číslo, což znamená oproti stejnému období loňského roku více než 40procentní nárůst.
"Díky čtenářské oblibě časopisů Computer a Mobility získávají naši inzerenti jistotu dobře vynaložených marketingových investic," komentuje výsledky Pavel Pospíšil ze společnosti Computer Press Media a prozrazuje něco z plánů do konce letošního roku:
"Computer připravuje významné změny ve vnitřním uspořádání a celkovém layoutu časopisu, aby byl pro čtenáře ještě atraktivnější a čtivější. Navíc již přinášíme našim čtenářům pravidelně plné verze užitečných programů a her, které znamenají více pro jejich vzdělávání i zábavu. Do Mobilit chystáme řadu praktických dárků. Pokud k tomu přidáte naši tradiční preciznost a detailní znalost cílových skupin, je jasné, že čtenost časopisů Computer Press Media i nadále poroste."
*1*
Zdroj: PR