Boiling Point: Road to Hell, screenshoty a trailer
Autor: Michael Davidík | 20.12.2004
Boiling Point: Road to Hell, dříve známý jako Xenus, bude kombinovat intenzivní bojové střety s průzkumem a interakcí s obrovským nepřerušovaným a neohraničeným herním světem.
Odehrává se v přítomnosti, hráč bude cestovat džunglemi Jižní Ameriky a bojovat s nesvářenými frakcemi v brutální partyzánské válce. Deep Shadows vyvinuli inovační herní engine, který umožňuje zobrazovat nádherné renderované prostředí, vytvářející nelineární herní zážitek. Bez načítání a oddělených levelů vytváří jednolitý svět o rozloze stovek mil. Hráč bude mít k dispozici řadu vozidel spolu s velkým výběrem zbraní.
Zní to spíš jako pohádka, a klasická samochvála před vydáním titulu. S tímto konceptem hry, volného prozkoumávání obrovské plochy a velké volnosti vyvstávají otázky jak se autoři poperou s otázkou hratelnosti. Přehršel zbraní a vozidel dnes má každá druhá FPS, a prozkoumávání obrovských prostor v tuctové grafice mi nezní jako lákavá nabídka. Celkově mi engine nepříjde až tak inovantní, když si vzpomenu na Delta Force, nebo český Flashpoint. Uvidíme jak se s tím autoři poperou a jestli tuto inovantní FPS nepohřbí zaživa. Posuďte sami na obrázcích dole, zbytek screenshotu a trailer najdete na stahujte zde.
Boiling Point: Road to Hell vyvíjí ukrajinský tým Deep Shadows a titul je oznámen na jaro 2005.
FAQ: stahujte zde
INFO: stahujte zde
*1* *2* *3*
Zdroj: stahujte zde