Indiana Jones 2007 - novinky

Autor: Michael Davidík | 21.07.2006
Žánr:  PC  | Novinky  | Adventury
Filmového pokračování Indyho se asi nedočkáme, ale firma Lucas Arts se rozhodla vydat tuto hru pro PS3 a X-box. A podle všeho se máme na co těšit.
Určitě všichni pamatujete na slavnou sérii filmů s Indiana Jonesem, trháky 80tých let. Harrison Ford v těchto filmech prokázal, že umí hrát, a tudíž si myslím, že úspěch filmů byl víc než zasloužený. Víceméně každý rok je slibováno, že bude natočeno čtvrté pokračování, a každý rok z toho sejde. Bohužel, zatímco my čekáme na film, pan Ford nám pomalu, ale jistě stárne... To se naštestí nemůže stát ve virtuálním světě počítačových a konzolových her. V minulosti jsme se už setkali s několika hrami s Indiana Jonesem. V podstatě každá z nich představená jako konkurence slavné série Tomb Raider, a o každé se slibovalo, že Laru Croft položí na lopatky (ehm...nic víc, pouze položí). A stejně tak si troufám říci, že žádné z nich se to nepovedlo. Výjimkou jsou samozřejmě čistokrevné adventury, které bohužel "zanikly" po dovršení roku 1992. Tyto hry budou žít v srdcích hráčů na věky. Firma Lucas Arts představila titul Indiana Jones 2007 (je to pracovní název) na E3, vyvíjený pro PS3 a X-box. Pokud budeme mít štestí a pokud to Lucas Arts neodloží (čemuž osobně moc nevěřím), tak se v lednu příštího roku dozvíme víc. Zatím je známo pouze to, že se bude jednat o akční adventuru, což nikoho nepřekvapuje. Zajímavé ale je, že bude použita technologie známá jako Euforia, která se stará o interakci postav s prostředím. Díky této technologii každá postava reaguje naprosto realisticky přesně na situaci, v níž se nachází. Každý nepřítel se k zemi skácí podle toho, kam byl zasažen, a jakou silou. To samé platí o rozbíjení oken a podobně. Nemůže se už tedy stát, že každé okno se rozbije stejným způsobem. Euforia dokonce propočítává fyzické proporce každé postavy a podle toho se chová. Zkrátka, máme se na co těšit. Samozřejmě záleží na tom, jak se toho Lucas Arts zhostí. A taky bychom měli pamatovat na to, že grafika není rozhodně všechno. A myslím, že právě hratelnost byla největší slabostí předchozích nepříliš úspěšných dílů. No, uvídíme.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Novinky platformy PC? Přejděte na stránku PC Novinky.