Empire Earth II: The Art of Supremacy - preview
Připravovaný datadisk pro úspěšnou RTS z dílen Sierry a Mad Doc Software, založený na tom, co se do původní hry nevešlo.
Brzy po vydání Empire Earth 2 jsou tvůrci této strategie z dílen Mad Doc Software plně ponořeni do příprav datadisku pod názvem The Art of Supremacy. Rozšíření přinese do hry pár nových civilizací spolu s novými možnostmi. Jeden z důvodů přípravy datadisku je fakt, že autoři nestihli přidat některé plánované vlastnosti do termínu dokončení základní hry. Proto se je nyní budou snažit co nejlépe implementovat ve formě rozšíření. Většina datadisků vám přidává jen jednotky a pár nových map. Tento datadisk ale vedle toho ještě rozšíří příběh kampaně.
Co do obsahu datadisku, přibudou do hry čtyři nové civilizace. Například Francie a Rusko, které jsou prý přidány z důvodů snahy oslovit také hráče těchto zemí, kteří by si mohli hru za svou zemi oblíbit. Zde bude hra obdařena novými jednotkami v podobě kupříkladu ruských houfnic či neviditelného bombardéru. Další dvě civilizace potom budou rody Zuluanů a Maasaiů. Tyto dně civilizace zase do hry vnesou zcela jiný herní postup. Jinou sílu a taktiku. Samozřejmostí je, že každá civilizace má rozdílnou rychlost vývoje, taktiku, postup, sílu, zbraně… čili za každou se hraje jinak. Například civilizace Zuluanů a Maasaiů přinesou do hry doposud v této hře neviděné možnosti. Tyto civilizace se budou schopnostmi slabě odlišovat. Jejich hlavními klady by měla být rychlá schopnost rozrůstání se (stavění) a primárně rushovací systém boje. Zuluané budou vynikat v boji na blízko.
Rozšířením též podlehne mapa. Ta bude rozšířena převážně o veliký Africký kontinent.
A co do vnitřku bojového systému? Změn by měla dosáhnout také vyváženost zbraní a útoků. Například od nynějžka již nebude útok kanónem skoro tím stejným, jako když zaútočíte kulometem. Obojí bude mít své reálné plusy a mínusy. Prostě pokud střelíte artilerií do davu, vojáčci se proletí luftem.
Nový herní MP mód tug-of-war má být revolučním herním systémem, zatím v RTS nevídaném. Měl by něco udělat s tím, co je vidět v každé druhé RTS. Čili rozvíjení se během boje. Stavění budov a jednotek a při pohybu na větší vzdálenost přes mapu získání bonusu ve formě ztráty toho, co jste tak pracně budovali. Takže to vypadá, že by se mohlo hraní ukázat více taktičtějším než jen klasicky stavět produkovat a posílat do boje a přicházet o budovy a následně je zase obnovovat. Mělo by jít o nějaký systém spojení map do řetezce, na jehož koncích by proti sobě stáli hráči a jednolivé mapy po sobě vyhrávali a dostávali se tak blíž chtěnému konci, čili k mapě, na níž stojí základna protivníka.
*reklama*
Všude po herním světě by se měli nacházet Native Tribes. Čili domorodé kmeny. Budou to lidé, kteří budou obývat zůzné části mapy nezávisle na hráčích, avšak děním kolem nich budou ovlivňováni a budou se dostávat až k budování vlastních civilizací. To však bude znamenat nejen nové potenciální protivníky na mapě, ale také bonusy. Tyto domorodé kmeny si drží tajemství různých koutů světa, kde žijí. Pokud se vám povede s nimi uzavřít přátelství a dojde ke spojení vašich národů, odhalí se vám tyto tajnosti a budete si tak moci přijít k opravdovým bonusům. Kupříkladu větší síla útoku jednotek, nebo dvakrát rychlejší výstavba budov a podobně.
Dalším znakem by měla být fealty, v překladu věrnost. Systém otroctví. Pokud budete někoho dobývat a dostanete ho v podstatě až na kolena, do stavu, kdy jediné, co hráč může, je dát Options a Quit Game... mám na výběr a z pozůstalých může udělat nejlépe asi řečeno otroky. Takový hráč hru tedy neukončí, ale hraje už jen napůl. Je pod převažující kontrolou dobyvatele, který řídí vojenské jednotky a odebírá část zdrojů. Myslím si, že je to další poměrně zdařilý nápad, který by mohl být poměrně použitelný. I když nevím jak u klasiků, kteří si potrpí na "postav, vyrob, pošli do boje a znič".
Jinak co do vzhledu hry, hlavní, co je přidáno, je fyzikální model vrhu postav dopadem například dělové koule. Další grafickou úpravu najdeme v kompletně nové formě dynamických světel ve hře. To znamená změnu světel, stínů, efektů a podobně. Například dobře viditelné na stínu postavy vržené vzduchem, oslňujícím efektu při výbuchu jaderné bomby nebo vzhledu plamenů, například u hořících budov.
Součástí rozšíření by se měl také stát nový nástroj umožňující hráči vytvořit svou vlastní civilizaci.
Podrobný pohled na systémové nároky je takový:
Single-Player
NVIDIA® GeForce3™ nebo podobná DirectX®9.0c kompatibilní 64 MB 3D grafická karta s hardware T&L podporou pixel shaderů; Microsoft® Windows ® 98/Me/2000/XP; 1.5 GHz Intel® Pentium® 4 processor nebo srovnatelný; 256 MB RAM; 1.5 GB místa na disku; DirectX® kompatibilní zvukovou kartu.
Multiplayer
NVIDIA® GeForce4™ nebo podobná DirectX®9.0c kompatibilní 64 MB 3D grafická karta s hardware T&L podporou pixel shaderů; 2.2 GHz Intel® Pentium® 4 processor nebo srovnatelný; 56K modem nebo lepší pro online hru.
Datum vydání je slibováno na únor 2006.
Detaily
Platforma: PC
Mohlo by vás zajímat - podobné hry a recenze
Warhammer 40k Dawn of War - Winter Assault »Call of Duty 2 »
Fable: The Lost Chapters »
FIFA 2006 »
The Doom »
Dark Messiah of Might and Magic »
Fahrenheit »
Gun »
Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.