Dungeon Siege 2: Broken World - preview

Autor: Michael Davidík | 12.05.2006
Žánr:  PC  | Preview  | RPG
Nedávno byl oznámen datadisk k Dungeon Siege 2. Kdy vyjde? Co od něj můžete očekávat a jak bude vypadat se dovíte v následujícím článku.
Nejprve si povíme něco o tom, co se událo v pozadí. V podstatě se změnil majitel licence na hru Dungeon Siege, a to z Microsoftu na vydavatele 2K Games. Ale žádný strach, protože tíha vývoje pořád spočívá na ramenou Gas Powered Games. Broken World začne tam, kde původní hra skončila. Už název naznačuje, že svět je zlomený v tomto případě spíše zpustošený a vy opět musíte vzít meč nebo kyj a bojovat proti mnoha nepřátelům. Bohužel známá nepřátelská rasa skřítků se vrátila. A ti mají opravdu odporný zvyk roztrhat své nepřátele a z těchto kousků znovu skládat ohavné příšery, které vám určitě půjdou po krku. Autoři počítají s tím, že už jste zkušený hráč původní hry, a tak hned od začátku laťka obtížnosti bude vysoká. Protože budete začínat tažení s postavou na vysoké úrovni, můžete tedy počítat s tím, že nepřátelé na tom budou podobně. Někteří protivníci budou dělat sebezničující útoky tím, že explodují, co nejblíže u vás. Chování a umělá inteligence bude zlepšena, takže někteří nepřátelé budou mít tu moc znovu oživit už padlé nestvůry. Jediná šance, jak se s tímto vypořádat, je co nejdříve zabít toho, který je obživuje. Jiné stvůry zase budou ležet jako mrtvé a čekat až se přiblížíte nebo kolem nich projdete, aby na vás pak mohli zaútočit. Největší novinkou v datadisku bude asi vytváření tzv. multiclass postavy. Což znamená, že už nebudete rozdělovat dovedností body jen do tříd, které jsou spojeny s fanou postavou, ale do jakékoliv budete chtít. Nechci někomu křivdit, je to určitě dobrý nápad, ale tato novinka je teď prakticky u každé nové RPG hry. Četl jsem, že něco podobného je i ve 4. dílu The Elder Scroll a připravovaného Titan Quest. Novinkou bude také nová rasa, o které se zatím nic bližšího neví. Také grafický engine se dočkal několika vylepšení. Například při rozhovoru se budou postavám pohybat rty. Je to sice jen kosmetická změna, no můžeme se dočkat propracovanějších dialogů. Autoři řekli i něco o délce - zkušenému hráči by mělo dohrání zabrat přinejmenším 10 hodin, což je slušná porce, a to už nemluvím o tom, že díky nové rase si dohrajete hru třeba víckrát. Určitě jí budete chtít vyzkoušet, a tak si postavu vytvoříte znovu a přitom nezapomenete ani na svoji původní. Samozřejmostí každého datadisku jsou nové lokace. Tady v podobě obrovského podzemního města, skýtajícího nové zbraně, předměty, nepřátelé, a tak dále. Vydání je naplánováno na léto tohoto roku.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.