Dojmy z dema - Bloodrayne 2 - preview

Autor: Michael Davidík | 28.11.2004
Žánr:  PC  | Preview
Po oznámení druhého dílu se kolem hlavní hrdinky strhla mela. Vyžádal si jí Playboy, bude se točit film... Hrdinka to je nesmírně lákává, o tom není sporu, ale co demo, ukazuje hru v tom dobré či špatném světle?
Před nedávnem byla vypuštěna plná hra Bloodrayne 2 na X-Box a také odloženo vydání na PC. O kvalitách hry, která na konzolích nedostává nějak výrazné hodnocení, se můžeme přesvědčit alespoň v demu. To nám ukazuje první misi, která se odehrává v sídle Kaganů. Naše poloupírská slečna se dostává na scénu zrovna, když je halloween. Po úvodním filmečku, kdy se prakticky nic nedozvíte, nastává akce. Čeho si všimnete hned, je dosti zmatečná kamera, která se nedá nazvat jinak než omyl. Ale nemůžu říct, že by to byl zas takový problém (kór, když si vzpomenu na poslední Leagacy of Kain). Bloodrayne 2 je hlavně o efektním boji. Hrdinka má na svých rukou upevněná velká ostří a spolu s nimi kosí jednoho panáka za druhým. Množství komb je docela velký, i když s jejich ovládáním je to horší. K ostřím nám přibyla možnost kopat, naopak pryč je doba, kdy Rayne skákala do výšek, o kterých se nezdálo ani Sergeji Bubkovi. Jinak ovládání se mi zdá nedotažené, občas špatně reaguje a spojení se špatnou kamerou nevyznívá vůbec dobře. Co se grafického zpracování týče, musím konstatovat, že je chudé. Autoři z Terminal Reality opět použili inferna engine a opět ho nějakým způsobem modifikovali, ovšem kvalita grafického zpracování je bídná (za což asi může i orientace na konzole). Nejenom že textury vypadají odfláknutě, ale např. efekty krve, na kterých hra stojí, jsou až trapné. Další výtka směřuje k designu první mise, který je příšerně nudný a monotónní. Neustálé pobíhání po těch samých chodbách s těmi samými ošklivými nepřáteli je umořující, sice je prostředí plné zničitelných věcí, ale stejně to na zábavě nepřidá. Občas se sice objeví nějaká změna, kdy si třeba zahrajete na akrobata, ale bohužel to není ku prospěchu věci. Tak jediné, co se povedlo, je pohyb a animace všech úderů a druhů smrti, ale to je trochu málo. Pokud by mělo demo reprezentovat kvalitu hry, dovolím si tvrdit, že hodnocení dopadne ještě hůře než jaké dosahuje hra na konzolích (70-75%). Je to bohužel škoda a od Terminal Reality bych čekal mnohem víc. Nevěšme však hlavu, do vydání zbívá ještě trocha času. Autor: LINK(mailto:libertysoul@centrum.cz;Jan Bors)

Detaily

Platforma: PC
Doporučená konfigurace: 1.5GHz, 256 RAM, 32MB 3D karta

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.