COPS 2170 - Power of Law - recenze
Zajímavá tahová strategie z budoucnosti, kde se zhostíme role krásné policistky Katy a spolu s ni vyřešíme spoustu zapeklitých úkolů.
Tahová strategie z budoucnosti, kde se zhostíme role strážců zákona nad zločinným a zkorumpovaným světem. Celá je provázaná velmi zajímavým příběhem.
[b]O co jde?[/b]
V roce 2170 se dostávají k moci mega korporace, které se staly mnohem mocnější než státy samotné. Každá korporace vládne na určitém území a vedou mezi sebou války. Vládá se sice snaží prosadit, ale nějak ji to moc nejde. V roli novopečené policistky Katy se dostanete do okrsku, kde probíhají neustálé boje mezi gangy.
[b]První hodina ve hře - aneb jak jsem hru spustil, vyzkoušel a zahodil (Autor: Hind)[/b]
Ještě před Haianem jsem měl možnost vyzkoušet si na pár dní tuto hru a nestačil jsem se divit. Už úvod hry stojí slušně řečeno za houby a dokonale mne odradil od dalšího hraní. Pobíhat po celkem rozlehlé policejní stanici bez zdánlivého cíle, mluvit s presonálem a dočkat se stéle stejné odpovědi, zoufale se probojovávat ke statistikám a inventáři, ne to opravdu nejsou vlastnosti kvalitní hry! A ani po spuštění první mise se situace nezlepšila, ke slovu se dostalo chaotické ovládání, nudné čekání na tahy nepřítele a všeobecná napřehlednost.. to všechno mi dokonale ukázalo, kde je místo téhle hry - na výsluní to rozhodně není!
[b]Jak se to hraje?[/b]
COPS 2170 je tahová strategie s RPG prvky. Hrajete za policistku Katy, která již má předefinované vlastnosti a dovednosti. Hned na začátku se objevíme na policejní stanici a můžeme nabrat do party svalnatého Maxima a poněkud slabší, ale inteligentní Charly. S těmito dvěma se vydáváte na první misi, kde pro vás budou neocenitelnými pomocníky. Dále pak zajdete do zbrojovny, kde si, podle vaši hodnosti, můžete vybrat zbraň a příslušné vybavení, pak zajdete za velícím důstojníkem, od kterého dostanete úkol. Vše zatím je v realtime módu.
Do tahové módu se přepne až během mise. Každá postava má určité atributy, od které se odvíjí množství zdraví, nosnost, přesnost střelby, dále akční body, které umožní dané postavě provádět určité činnosti. Koncept hry je podobný stařičké a doposud nepřekonané UFO: Enemy Unknown. Za zabití každého nepřítele dostane tým zkušenost, která se rozdělí, tak, že ten, co zabil nepřítele, dostane většinu zkušenosti a zbytek se rozdělí rovnoměrně mezi členy týmu. Takže z toho lze usoudit, že lepší je mít malý, ale profesionální tým. Až postava dosáhne určitého zkušenostního limitu, je povýšena na další úroveň a dostanete atributové body, kterými si pak můžete vylepšit třeba její sílu nebo přesnost.
Během hraní budete dostávat úkoly, které jsou v rozporu, a je na vás, jakou postavu chcete mít. Pokud budete správňáky a nepodlehnete lákavým nabídkám od bohaté vrstvy, tak si je zprotivíte a vaše hodnost nebudete tak rychle stoupat, ale i tak budete odměňováni různými implantáty.
[b]Zbraně, vybavení a nepřátele[/b]
Na počátku si musíme vystačit s pistolemi nebo nanejvýš slabší sniperkou. Z mrtvých nepřátel pak získáme mnohem lepší vybavení a také silnější brnění, které by nás mělo chránit. Z repertoárů smrtících zbraní lze jmenovat například sniperka, rotační kulomet, raketomet a samozřejmě i sci-fi zbraně, jako jsou různé paprskomety, plasmová děla a jiné. Svoji postavu nebudeme jen vylepšovat atributovými body, ale také různými implantáty, které nám zvýší určitou vlastnost nebo nás budou léčit.
Nepřátele se vyskytují ve skupinách, jejich inteligence není nic moc převratná, ale ujdou. Najdeme zde od pouličních zločinců až po monstrózní roboty s jménem "Bůh války". Už ten název řekne vše.
[b]Grafika, hudba, hratelnost a celkové zhodnocení[/b]
Po grafické stránce jde o průměr, možná o kousíček malý nadprůměr. Prostředí je variabilní, takže budeme se procházet po honosných mrakodrapech mega korporací, ale také zavítáme do potemnělých chodeb a stanic metra. Hudba sedí k dané hře a nelze ji nic vytknout. Ovládání je kámen úrazu, hra obsahuje spousty klávesových zkratek, které se nedají přenastavit a celkově není to příliš přívětivé, když nevíte kam zmáčknout pro nabití zbraně a pátráte v manuálu. Hratelnost je na tom podobně jako ovládání, po chvilce již vidíte titulky a už ji odinstalujete a nikdy se k této hře nevrátíte.
Detaily
Platforma: PC
Doporučená konfigurace: CPU 800 Mhz, 128 MB RAM, 3D VGA 32 MB
Mohlo by vás zajímat - podobné hry a recenze
Immortal Cities: Children of The Nile »Madagascar »
Příběh Žraloka »
Act of War: Direct Action »
Sid Meier´s Pirates! »
Prokletí »
Constantine »
Star Wars: EPIZODA III - Pomsta Sithů »
Chcete vidět další Recenze platformy PC? Přejděte na stránku PC Recenze.