Český Telecom zdokonalil e-účet - recenze

Autor: Michael Davidík | 04.12.2005
Žánr:  Video  | Recenze  | Sportovní
Na úroveň nejvyšší verze povýšil ČESKÝ TELECOM službu e-účet těm zákazníkům, kteří doposud využívali některou z jeho nižších variant. Bezplatný „upgrade e-účtu“ proběhl postupně v průběhu listopadu 2005. Zdokonalená služba je nyní poskytována zdarma všem zákazníkům, kteří využívají výlučně elektronickou podobu vyúčtování za telekomunikační služby. „Věřím, že své zákazníky jsme sloučením verzí e-účet standard, detail a detail special v jeden dokonalý e-účet mile překvapili. Všichni nyní mohou sledovat své hovory již v průběhu zúčtovacího období, zpětně získat detailní výpis hovorů za dva měsíce, apod. Další výhodou je možnost data analyzovat, graficky srovnávat, stahovat do svého počítače. Elektronická verze vyúčtování je nyní bezplatná, a to i v této nové podobě,“ uvedl Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro spotřebitelský segment a SOHO. Také v případě zákazníků z řad firem došlo ke sloučení a vylepšení dosavadních variant. Výsledkem jsou e-účet business a e-účet business TOP. „Komfortní a inovovaný e-účet business přináší našim klientům data, která jim mimo jiné umožní podrobný rozbor nákladů za jednotlivé typy služeb od datových a internetových přes provoz barevných linek až po tradiční služby hlasové. Ty je samozřejmě možné jednoduše rozúčtovat podle jednotlivých směrů volání (pevná linka, mobilní linka,...),“ uvedl George Makowski, výkonný ředitel pro firemní, podnikatelský a státní segment a doplnil: „pro nejnáročnější klienty máme v nabídce variantu e-účet business TOP. Zde již hovoříme o sofistikovaném zpracování sestav, jejich importu do účetnictví nebo kontrolingového systému a poskytování dalších pokročilých funkcionalit pro kontrolu a řízení nákladů za hlasové i datové služby.“ Službu e-účet využívá téměř 25 000 zákazníků ČESKÉHO TELECOMU.

Detaily

Platforma: Video

Chcete vidět další Recenze platformy Video? Přejděte na stránku Video Recenze.